fredag 24 december 2010

Låt mig få bära dig när hoppet sviker

Hej på er

Idag vaknade jag utvilad runt elva, gick upp. Medan dom andra lagade frukost, började jag slå in julklappar. Sen åt vi frukost. Efter det fortsatte jag slå in julklappar.
Runt fyra åkte vi till Blue Mountains, åkte pulka. Var väldigt kul, åkte i alla guppen, fick nackskador hahah, faan vad ont det gör, men det var så himla kul så jaja :D

Väl hemma igen, slog jag in dom sista julklapparna, åt lite. Nu städar jag mitt rum och lyssnar på musik, ser förjävligt ut.
Det här med julkänslan. Känns som att många saknar den i år. Jag är en av dom tror jag. Men det kanske inte är så konstigt. Är ju inte riktigt som hemma. Men tror jag kommer få en mysig jul!

Imorgon ska jag sova igen. Sen städa klart mitt rum, tror inte jag kommer avsluta det projektet ikväll. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske borde släpa mig in till stan och umgås med nån sötnos sådär dagen före jul. Ska fira svensk jul in my mind tomorrow. Men vi firar ju inte förrän lördag.

Jaja. Hoppas ni får en underbar julafton i Sverige. Just nu i skrivande stund är klockan strax efter 4 på morgonen hos er. Julaftons morgon. You're lucky!

Puss och kram och God Jul! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar