torsdag 23 december 2010

But somehow I want more....

Hej bloggen!

Ja hörreni. Om ni bara visste vad som försigår på denna sida av jordklotet. Haha :) America in a nut shell :)
But I love it.

Idag var en helt amazing dag. För det mesta. Var en sån där flumdag, sista dagen innan lovet, när alla lektioner är allt förutom en riktig lektion. Väldigt skönt. Och vet ni! Har ni sett Mean Girls? Ni måste. Hur som helst. Ni vet i filmen när alla kan köpa candy canes, vettefan vad det heter på svenska, ni vet polkagrisarna som ser ut som krokar eller whatever? Och så får man skriva vem den ska till.
Iaf, jag hoppades idag att jag skulle få lite candy canes. Och jag fick flera stycken! Haha, jag blev så glad när leverans-killen kom in på en lektion med en bunt candy canes, och jag var den enda i hela klassen som fick en. Haha åååå<3

To: Cornelia Nordin
From: I miss you! :(


Och jag har skrattat jättemycket idag! Åå, det har bara vart en väldigt bra dag. Efter skolan umgicks jag med en vän. Faktiskt. Det var kul. Eller nej, inte kul. Mer, välbehövligt.

För övrigt, så tänker jag såhär, precis just nu: Det är juletider. Glöm allt som får magen att vrida sig ett extra varv, och ta vara på julen istället. Because giiiiiiirl, you're worth it! :)
Det är ett gott råd till mig själv.

Idag åt vi middag. Hela familjen. Och jag hade inte ätit på sju timmar :( var så hungrig så jag mådde illa och huvudet snurra haha :( Men middagen var helt delicious! Så det var en perfekt avslutning på denna dagen. Jag är så trött så ögonen går i kors. Och min hjärna går på högvarv. Och allt är en enda röra. Men på något konstigt sätt, är jag ändå så glad. Så ska sitta här, lyssna på musik och njuta av den glada känslan.
Sen ska jag sova. Sova tills jag inte orkar sova längre hihi :) Imorgon ska jag slå in julklappar, ha mig själv en riktigt bra dag och bara vara.

Puss Sverige, saknar er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar