tisdag 21 december 2010

Freeze the fucking moment

Heej

Måndag idag då. Så himla trött this morning. Skolan gick bra. Failar i matten för jag vägrar göra mina läxor. Så om mitt betyg sjunker ett snäpp till kommer jag få organisationen på mig. Sämst. Så idag ska jag göra mina matteläxor......

Har säkert sagt där här förut men säger det igen, amerikanare är så dramatiska. Vilket gör att jag passar väldigt bra in här. Men när det blir för mycket drama för Cornelia Nordin, då är det fan mycket drama. Liksom, folk kan göra smågrejer till gigantiska saker. Men ah. Är det krig, så är det. För nu är det krig. Jag har gett flickan chansen att ta sitt pick och pack och kila iväg nån annanstans, men icke.

Efter skolan, åkte jag hem med bussen. För har som sagt så himla mycket läxor. Så tänkte blogga lite innan nu bara, sen ägna några timmar åt att faktiskt göra läxor.

Ååååååååå neeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Läste precis min mail. Halva året har gått och det är dags att börja planera hemresan. Omg. Jag börjar nästan gråta nu.
Nu fick jag panik haha. Jag är inte klar här än.
Omg.

puss och kram

1 kommentar:

  1. hmhm....tiden går...men det är ändå 6mån kvar! Tur för dig men lång väntan för mig, suck...men men det går. Roligt att du trivs och har fullt upp med allt<3<3<3

    SvaraRadera