måndag 20 december 2010

Can't keep my hands out of the cookie jar

Heej!

Idag sov jag till elva, gick upp och åt frukost. Tog en promenad. Duschade. Sen vid tre åkte vi till stan. Shoppade skidgrejer med killen. H E L V E T E vad dyrt.
Men gud vad snyggt.

Efter shoppingen åkte vi hem till.....Har jag sagt hans namn ännu? Tror inte det. Men det är amerikanare som creepar omkring på min blogg så tänker inte säga. Åkte i allafall hem dit, kollade film. Sen vid sju kom Marielle och hämtade mig. Vi åkte till Noodle Express, åt. Asgott.

Nu sitter jag här, ska ligga i säng senast tio!!! Är jättetrött. Och fryser litegrann. Jag fryser aldrig. Och har ont i kroppen. Nånting skriker att feber och skit är på ingång. Varför inte liksom, några få dagar innan julafton. Skulle väl sitta fint.

Aja. Det kan jag leva med. Är så himla exalterad. Tre dagars skolvecka. Jag har två outfits klara haha. Liksom två jättestora problem ur världen :D
Nice. Saknar Sverige. Sverige är kvalitét ska ni veta.

Puss och kram

1 kommentar: