söndag 19 december 2010

Boy, quit foolin' around...

Heej allihopa!

Här sitter jag med mitt supersnabba internet haha :D
Idag har vart the most lame saturday ever. Jag vaknade vid ett, gick upp, åt frukost. Sen ringde mamma, pratade ett tag, jättekul!<3

Sen, spelade jag monopol med systrar och värdmamsen i två timmar... Never ending  game. Sen började dom fixa sig inför julmiddag men jag sa att jag mådde skit, för orkade inte följa med. Så har suttit och gjort biologiläxa hela kvällen. Och facebook. Och musik. Helt okej måste jag säga. Men med tanke på att det är lördag äre kanske inte ok.

Imorgon ska jag shoppa skidkläder med mina nya loverboy. Haha. Sen på kvällen ska jag på party hos en kompis, alkoholfritt dock. Ska i alla fall bli jättekul! Dock är det en söndag så blir antagligen inte alltför sent.

Nästa vecka går vi tre dagar, sen är det jullov! Längtar så himla mycket! Ska ha världens bästa jullov!

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Kom i säng lite försent igår. Halv tre. Nu är klockan snart tolv. Herregud vad tiden går fort.
Puss och kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar