onsdag 1 december 2010

ooobabybabay

Hejsan

Tisdag idag då. Mycket bra dag. Fortfarande tråkiga lektioner dock. Så jag antar att det är lunchen som gör min dag, för det är då man har tid att umgås med folk!

Okej, så mitt i-landsproblem just nu. Kommer inte ihåg om jag nämnde det eller inte, men i helgen är det meningen att jag ska åka till Townsend, en liten stad här i Montana, och umgås med lite andra utbytesstudenter och grejer. För det är det vi ska göra. Typ äta middag, och hare bra helt enkelt. Sova på hotell två nätter.
Så antingen för jag det fre-sön. Eller så stannar jag hemma. Går på hockey match med Kaymi på fredag, sen är det Sadie Hawkins dance på kvällen. Visste kan danserna vara roliga men ärligt talat, så är jag så jävla matad med killar och sånt trams just nu, så att gå på en dans där det bara är ett gäng med kåta killar som aldrig får nåt...nej. Skulle kunna dansa with mah girlfriends men nu är det ju så att tjejerna är typ minst lika...tokiga. Så dom har inte nåt emot dessa killar som kladdar och håller på.
Men jag vet inte. Det skulle vara kul. Båda grejerna är säkert jätteroliga! Vet bara inte vad jag vill göra. Blir antagligen att träffa utbytesstudenterna. För jag har sagt att jag kommer.
Ajaaa

Annars då. Mycket som pågår just nu. I mitt huvud typ. Liksom, vuxna som säger att ja, livet var lättare när man var yngre. Men kyss mig där bak. Vuxna har inte alls lika komplicerade problem haha. Jag har ett jättekomplicerat problem. Och jag vill berätta men jag kan inte. Min mamma kan säkert gissa.
Dock så tror jag ju att när jag är 25 eller nåt sånt där, så kommer det här problemet vara en liten fis i världen. Såå, därför, försöker ta det chill. Inte hetsa upp mig ni vet. Men sen slår det mig bara att just nu är jag 16, och just nu är det här ett komplicerat problem. Det bara är så. Vet bara inte hur jag ska lösa det. Och det är ett sånt där problem som man inte kan fråga nån annan om. Handlar liksom om att jag själv måste...känna efter.

Jaja. Får se hur det går. Den som lever får se. Nu blir det såna här milslånga inlägg igen, om mindre viktiga saker.
Men jag mår bra i alla fall. Jättebra. Jag är glad och allt sånt där. Och mitt problem kommer säkert få en lösning. Så småningom. Om inte, så lämnar jag ju allt detta om ett tag, och då kan jag lova er att det inte kommer vara ett problem längre för då är det ändå skitsamma haha.

Men gud. Har så himla mycket läxor. Hejdå
Puss. Och lyssna på låten för guds skull. Inte för att den är ny. Jag bara vet att jag vill dansa till den här i sommar när jag kommer hem haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar