fredag 3 december 2010

"Miss Sweden"

Hej!

Bloggade inte igår, kom hem så sent och hade läxor så hann inte med nåt sånt. Skoldagen var utmärkt, gjorde min presentation i Native American history. Det gick bra. Alla var så himla nervösa, så det gjorde mig lugnare för dom kan ju förfan åtminstonde snacka språket flytande. Så kände mig coolare än alla andra haha, för jag tyckte jag om någon hade anledning att vara lite nervig. Men det gick bra.

Efter skolan gick jag och Liam till hans jobb, han snodde två crosssaints, kan inte stava men ni fattar, till mig, och en vanilla latte. Satt utmärkt i min hungriga mage och trötta hjärna. Caffein går alltid dirr upp till min hjärna och jag blir helt crazy oavsett hur mycket haha.
Zacc kom och hämtade oss haha, han var på så dåligt humör så jag kunde inte sluta skratta :) Vi skulle åka till Liams mormor, för dom hade lovat mig det, men eftersom jag inte körde bilen kunde jag inte riktigt påverka vart den förde oss. Så vi åkte hem till Liam, för att chilla några minuter, men såklart blev vi kvar där. Men det var kul.

Dagen har vart intressant. Ojoj. Om ni bara visste. Händelserik. Trevlig dag i skolan. Efter skolan skulle det ju vara yoga, men det var det inte. Såå, två vänner kom och hämtade mig istället. Blev döv. Jag lovar. Fetaste högtalarna, asså basen är så brutal att man får ont i hjärtat. Asså helt ärligt, det vibrerar så illa att hjärtat typ stannar haha. Sick. Vi var hemma hos vännen min, chillade och lyssnade på musik. Sen vid fem kom Marielle och hämtade mig och nu är jag hemma. Ska göra min läxa snart. Men detta var viktigare.

Imorgon efter skolan åker jag och Kaymi hem till henne. Tror jag. Har lite andra planer också. Vi får se. Men hur som helst, så är det Sadie Hawkins dance på kvällen, så vi ska dit och dansa bort alla bekymmer, om det finns några såna haha :D antagligen.
Sover där. Blir askul!

En sak till. Nån tjej har fått för sig att jag är modell. Så Liam var jätteförvirrad haha, han trodde jag ljög när jag sa vad jag jobbade med under sommaren, för tydligen är jag ju en modell. Smickrande! Alla är så söta här!

Aja hörrni, nu äre dags att göra lite nytta här. Puss och kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar