söndag 5 december 2010

Why? Why not?

Hej!

Skoldagen igår var helt ok. Skippade idrottslektionen, och pluggade inför biologi-provet istället. Skolan ringde hem haha. Härligt. Men jag förklarade bara för Marielle idag när hon frågade att jag hade bättre saker för mig än idrott.

Efter skolan igår åkte jag och Kaymi till Walmart. Jag köpte lite smått och gott, sen åkte vi till Safeway, tog ut pengar. Sen hem. Tog det lugnt ett tag, sen fixade vi oss inför dansen. Lägger in bilder på måndag eller tisdag, lovar!
När vi var klara åkte vi till The Montana Club. Löjligt roligt hade vi haha. Åt oss mätta. Åkte till Safeway igen, köpte tuggummi och sen åkte vi hem till två kompisar. Vi skulle egentligen bara stanna en halvtimma, tills dansen började, men vi blev kvar där till halv tio. Av nån anledning....
Vi åkte rally till dansen, men dom hade låst dörrarna för oss och skakade bara på huvudet när jag bad dom öppna haha. Men skam den som ger sig! Stod där och såg gulligt eländiga ut i vinterkylan med våra jeansshorts haha, så dörrvakten gick och hämtade sin överman. Han frågade om vi visste om att entren bara är öppen en timma, vi låtsades vara helt lost om den saken, jag skyllde på att jag är från Sverige. Det tyckte han var coolt haha. Så sen fick vi komma in.
Skakade rumpa en dryg timma sen var klockan elva och det var dags att gå hem. Ni anar inte vilken sjuk kväll det var allt som allt. Men väldigt kul!

Kom hem runt halv tolv. Kom i säng halv ett. Halv sju väckte Kaymis mamma oss, för dom skulle till en annan stad idag för att hennes brorsa hade sin första match i brottning. Vi skulle åka sju hemifrån men kom iväg lite senare än så. Dom släppte av mig här hemma vid halv nio, jag skrev en lapp till folket här att jag var hemma sen stupade jag i säng.
Vaknade igen vid halv ett, det var stor förvirring om varför jag var hemma haha, dom trodde jag ramlat in under natten och då hade det antagligen varit nåt problem men jag förklarade och sen var allt lugnt.

Idag har vi fixat julgran. Stor och fin. Om ni bara visste hur vackert det är här. Så fint så man vill gråta haha. Helt sant. Aja. Nu får det vara bra. Skön dag. Ganska lame men skitsamma :)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar