tisdag 14 december 2010

Talk shit, get hit

Okej, bad update. Kommer inte ihåg när jag bloggade senast så vet inte hur mycket ni missat.
I lördags hade min värdfamilj Christmas party. Grannar och sånt där came over. Jag lagade svenska köttbullar. Fan vad goda dom blev!

Min nya bekantskap kom också, oerhört trevligt. Igår gjorde jag lite biologiläxa och sen åkte vi och shoppa. Tjejerna ville julshoppa. Det ville inte jag, så shoppade åt mig själv. Bara litegrann. Don't worry mamma. Det var saker jag behövde. Sooom den där kjolen från A&F ;) Och sen köpte jag en t-shirt med ett tryck: "Boys love me". Klockrent. Och så väldigt provocerande. Just därför jag köpte den. För att knäppa lite brudar på näsan. Hihi.

Idag är det måndag. Haft en awesome dag. Vart på sånt där ljuvligt humör som man bara är ibland. Men finns ju en anledning... :)))
Men nån jävel har snott min skiss i Native american history. Liksom, verkligen snott den. Den låg i min mapp. Och idag gjorde den inte det. Svääär att nån visste precis att det var min. Men men. Jag får göra en ny. Inte gråta över spilld mjölk ;DDD

Sen hände nåt fruktansvärt idag. Så jävla hemskt. Sånt där ögonblick när man ser livet passera i revý och när man tror att man med största säkerhet har sett dagsljus för sista gången. Skolan var slut, jag rusa till mitt skåp för att jag behövde hinna med bussen. Och då.... inser jag att mobilen ligger i Kaymis väska. Ja. Kan ni tänka er. Så kutade till hennes skåp, men hon var inte där. Kutade till andra våningen, bad min kompis att ringa henne men hon svara inte. Sen kutade jag till bussen och den hade börjat åka men stannade.
Så. Nu sitter jag här utan mobil. Cuttar handlederna. Färgar håret svart. Påbörjar min färd mot depression. Slutet är nära.
Nej men. Inte riktigt så illa. Men nära på. Har ont i magen för jag vet att folk smsar men jag inte kan svara. Haha. Åååååå.
Going insane.

Men puss på er allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar