onsdag 15 december 2010

What part of party don't you understand?

Heej!

Bra dag! Hann smita iväg till min counselor en snabbis och boka tid för lite schema-förändringar! Så nu är jag glad! Imorgon ska jag byta ut hela skiten :)
Måste ske en förändring snabbt, för har helt börjat skita i läxor och sånt. Så betygen kommer snart börja rasa om jag inte får byta klass haha :)

Hmm vad mer... Drama i skolan idag. Men efter skolan åkte jag och Kaymi till donken. Var hur kul som helst, det är så kul när man kan bete sig som en 11åring med nån haha :D
Efter det skjutsade Kaymi mig till Kyle. Och här är jag nu. Marielle hämtar mig runt nio or so.
Har jätteont i magen. Asså på riktigt. Tror jag är sjuk. Mår illa och grejer. Har pågått i typ tre dagar. Tog två Panodil. Hjälpte inte ett piss kan jag säga er. Så tog en Ipren på det. Ipren är grejer det. Så det hjälpte lite.

Aja. Nog om det. Snart är det jul haha. Åker till Bozeman. Har ju vart mer exalterad om man säger så. Men men. Får se till att spendera nyår nån annanstans kanske..

Ska ladda upp lite bilder tänkte jag, innan batterierna på datorn tar slut.
Peace out.

1 kommentar:

  1. Hoppas du inte håller på att bli riktigt sjuk:(( Det kanske hör ihop...magont o det andra? Krya på dig mitt <3

    SvaraRadera