tisdag 25 januari 2011

1 å 2, kämpa på

Hejhej!

Vaknade jättetrött imorse, kunde inte somna igår kväll så har sovit ungefär 4 timmar i natt, vilket är alldeles för lite för mig.
Jaja. Gick genom dagen hyfsat smärtfritt. Alla verkar lite smått stressade inför alla final-prov. Själv är jag apstressad. Gör man såhär i Sverige också? Alla prov i alla ämnen under tre dagar? Det kan jag inte tänka mig.
Men men. Försöker få ordning på allt, när, var hur jag har alla prov. Har nästan koll, inte riktigt. Men får ta reda på resten imorgon. På onsdag kör vi!

Tog bussen hem efter skolan, var jättehungrig och stressad och vill inte att folk ska prata med mig då. Så skyndade mig in på mitt rum så fort jag kom hem. Åt lite också. Nu sitter jag här. Tog några djupa andetag och insåg att jag kanske inte hade ett Mount Everest av läxor. Så ska försöka avklara biologin nu under en timma, sen det sista av matten. Sen är jag klaaaar!

Ska hoppa i säng så tidigt som möjligt. Åtta skulle vara att föredra.

Peace out bönor :)

När vi åkte hem från Fairmont, för några veckor sen, stannade vi på ett ställe där dom gjorde godis. Kolor och sånt. Helt amazing. Lämnade ett litet avtryck på tavlan hihi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar