lördag 29 januari 2011

Hektisk vecka

Förlåt folket, har haft en riktigt hetsig vecka, massa prov och grejer, kommit hem sent som in i bängen nästan varje dag, inte sovit mycket, osv osv. Inte hunnit blogga för att fatta mig kort.

Min första termin i USA är nu över. Har vart här i drygt fem månader, helt sjuuukt vad fort det gått. Är asredo för en ny termin, nytt schema och grejer så kommer bli helt grymt!
Och alla prov gick jättebra!

Idag är det fredag, vi slutade 12.25. Var med Liam. Ja, sedär. Vi åt lunch med hans pappa. Toppen toppen!
Carl kom och hämtade mig vid sju. Nu är jag hemma.
Imorgon ska vi alla på massage, fick det i julklapp, småtjejerna och jag. Måste upp halv nio, vill ju bara skjuta alla i min närhet för har inte sovit mer än fyra timmar per natt den här veckan. Vem fan bokar massage vid tio en lrödagmorgon. Fucking skit säger jag bara.
På söndag ska jag sova hela dagen. På måndag är jag ledig från skolan, men vi är ett gäng från skolan som åker till Big Sky för att åkla skidor. Och snowboard. Ska bli kuuuuul!!! The bus leaves at 4.30am sharp! Tjoho. Måste upp vid tre. Haha. Men det ska bli kul.

Det var allt för ikväll.
Puss och kram på er mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar