söndag 30 januari 2011

And it's sick that all these battles are what keep me satisfied..

Hej på er!

Massagen idag var helt underbar. Men det är ungefär det enda bra med den här dagen. Vi kom hem vid fem, har legat i sängen och chillat med datorn sen dess.
Ska verkligen se till att sova imorgon. På måndag är det the ski trip. Ska bli riktigt kul, och skönt att komma iväg lite :) Såg till att bussen kommer och hämtar mig haha, dom ska ju åt det här hållet i vilket fall som helst. Så det var bra.

Glömde ju berätta att i tisdags...ni får ursäkta men jag vet inte hur man bygger meningar längre. I went to a basketball game. Och vår skola vann, det var en asbra match! Sen i tordags. var det en till match, at Sentinel High school, så var borta match. Och vi vann igen! med en poäng!!! Så våra duktiga killar gick till State Finals! Gud, vi har aldrig skrikit så mycket haha hade ingen röst kvar, men det var så himla kul!!

Vad mer... Jag köpte ny hårfärg idag, rött igen dock. För min frisör dumpade nån riktig sopfärg i mitt hår, för det röda är redan borta. Så nu ser det brunt och daskigt ut. Så det ska jag åtgärda imorgon! Inte bra.

Det var allt för ikväll.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar