tisdag 11 januari 2011

Hot and dangerous

Okej, nu har jag inte bloggat på ett tag igen. Var så nära att få iväg ett inlägg igår, men sen var det middag och sen spela vi spel och sen var det läggdags.

Igår kom vi hem från Fairmont Hot Springs. Hot pools och sånt där. Var ganska underbart. Avslappnande. Och deras släkt är jättehärligt, så det var kul.
Men alltid skönt att komma hem :)
Vi spenderade kvällen med middag och spel.
När klockan ringde imorse var jag totalt död. Och likaså den större delen av dagen. Ögonen har vart öppna men hjärnan har vart helt avstängd.
Så var ingen toppendag sådär. För jävla segt.

Tog bussen hem. En 8åring som irriterade skiten ur mig. Och jag bara ignorerade medan han försökte få min uppmärksamhet, på sitt egna lilla vis. Satt och målade upp ett scenario i hjärnan om hur jag vände mig om och skrek ut hela dagens irritationer på ungen och sen ge han en rak höger. Sen var det dags för honom att kliva av. He's lucky, I'll tell you that much...

Nu är jag hemma. Har en hel del läxor. Ska försöka avklara skiten så fort som möjligt, ta några djupa andetag, äta nåt, andas lite igen, och sen sova. Måste vara lite mer vaken imorgon.

Isn't it funny, hur en person kan göra livet så mycket svårare, men samtidigt kan man inte riktigt föreställa sig livet utan fanskapet. Jajaaaa.

Ska slänga upp lite bilder från helgen. Puss på er allihopa, ni anar inte hur saknade ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar