lördag 8 januari 2011

Fairmont Hot Springs

Hej

När bloggade jag senast? Min födelsedag typ?
Aja. Har kommit hem sent, och haft läxor och allt sånt så har inte hunnit blogga. I onsdags hade jag en pissig dag. Backstabbing bitches och en arg ex boyfriend. Det var dramatisk, vi hade värsta gapiga conversationen och sen gick jag och då boxar han handen i ett skåp så hårt att han bryter den. Jävla pucko.

Aja. Dagen sög. Nästa dag var bättre. Igår var jag med en kompis efter skolan, sen på kvällen kollade vi på tjejernas basketball game. Det var kuligt.
Idag hade jag en kort dag i skolan, bara fyra lektioner. Det var en väldigt bra dag. En liten återförening med en person jag saknat. Vilket gjorde min dag. Vid halv tolv kom Carl och Marielle och hämtade mig, vi åkte och hämtade tjejerna, sen hem och hämtade det sista sen åkte vi till Fairmont. Jag tror vi har såna här ställen i Sverige. Massa varma bassänger både inomhus och utomhus. Helt underbart är det. Hela tjocka släkten är här tillsammans så det är kul.

Medan Marielle och tjejerna lekte i den lite mindre varma bassängen, låg jag och kokade i den varmaste, och så dyker det upp ett gäng gubbar, typ 30 bast och börjar prata med mig. Marielle blev lite fundersam och kom och snacka med dom haha, sen gick vi upp. Hua. Hon skyllde på min bikini. Att den är strapless. Suck.

Nu sitter vi allihopa i våran svit. Den är helt okej. Måste vara lite social nu.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar