tisdag 4 januari 2011

Hur mycket vore möjligt om ingen försökte sig på det omöjliga?

Hej!

Nu har jag sovit asdåligt tre nätter i rad. Vet inte vad det kan bero på... Men efter att gått upp fem imorse kan man ju tycka att jag borde somna som en stock ikväll kanske.
Måndag idag då. Började lite sisådär, med en kompis som behövde prata, och berättade en hemsk sak. Usch, jag blev tårögd. Och arg. Och jag känner att...jag skulle kunna slå en viss person helt brutalt.
Men men. Jag ska hjälpa henne börja om nu. Fattar inte varför dom värsta sakerna alltid händer personer som minst av all förtjänar det....

Aja. Alla lektioner gick väl bra. Lunchen var dramatisk. Tokigt. Men lite småkul.
Annars då...Aja. Jag vet inte. Inget som är värt att slösa tid att skriva om kan jag tycka...!

Efter skolan stannade jag kvar med Kaymi och Liam en halvtimma, sen kom Marielle och hämtade mig. Vi åkte och fixade p-piller, mot mina pms-besvär. Var lite halvpinsamt, man behövde fylla i sin hela livshistoria, och då menar jag precis allt. När, hur, hur många...
Men allt gick bra!.

Efter släppte dom av mig på mitt favvo-café, för resten skulle åka o köpa presenter till mig. Satt där och gjorde min läxa, smsa.
Och nu är jag hemma. Imorgon är det min födelsedag. Eller ah, i Sverige är det min födelsedag just nu. Men imorgon är det dags här. Ska bli kul. Vi hittar säkert på nåt. Jag har gett önskemål om en speciell middag som Carl ska laga, eller så går vi ut och äter på min favoritrestaurang. Blir nog bra. Ska se till så det blir bra :D

Nu ska jag göra det lilla som är kvar av matteläxan, sen äta lite, sen sova.
Och TACK för alla gratulationer på fejjan! Blev så glad!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar