måndag 3 januari 2011

In it, to win it

Heej!

Har haft en helt underbar dag! Vi åkte hemifrån vid åtta, åkte och köpte kaffe, sen åkte vi till ett ställe called Discovery. 1.5 timmars bilresa. Kom dit runt tio, kom igång vid halv elva. Tog en liten lektion, hon var världens gulligaste men ganska kass lärare haha, vi spenderade 80 min på att bara träna på att bromsa. Alltid bra att kunna bromsa dock. Men svänga och sånt fick vi inte lära oss haha. Men är man en gullig liten svensk flicka finns det alltid folk som vill hjälpa. Så fick massa fina tips från liftkillarna! Dom var så himla trevliga, och vi pratade lite om Sverige och snowboarding och allt.

Jag måste säga att skidor är inte min grej alls, däremot var snowboard helt och hållet min grej! SÅ sjukt roligt!
Så har haft en riktig toppendag! Ååååå vad glad jag är! :D

Nu är klockan halv sju, kom hem runt sex. Så ska bara ladda upp två bilder, dom enda bilderna jag tog haha. Värdelöst. Sen ska jag fixa naglarna, äta lite sen hoppa i säng. Imorgon börjar skolan igen. Men det ska bli kul, I'm so done with this haha.

Puss och kraaaaam


Ja, har man inga skidglasögon så hittar man nåt annat..
Sydney, Jag, Cameron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar