söndag 2 januari 2011

Maybe it's true, that I can't live without you

Heej

Hoppas ni alla hade ett toppen nyårsfirande! Personligen, kan jag nog säga att jag föredrar svenskt firande mer än hur vi "firade". Men det var bra. Helt klart. Vi åt jättegod mat, sen hyrde vi massa filmer och bara hade mys. När klockan slog tolv, blev vi småflickor helt tokiga, och vi skålade med sparkling cider. Vid ett gick vi och la oss. Det var det haha.

Det var lugnt, det var nyktert, det var smart, med andra ord inga dumheter alls. Ganska skönt det också haha :)
Men. Nästa år...blir det andra bullar. Tro mig. Nästa år ska jag fira nyår som jag aldrig gjort förr. Tro mig. Jag har lite att ta igen, kan jag känna.

Idag vaknade jag elva, hörde att familjen var på väg hemifrån så stannade i sängen tills alla dragit. Jag vet att det låter tråkigt men asså, på morgonen, orkar jag bara inte.
Sen gick jag upp, Marielle hade skrivit en lapp att dom kommer hem igen runt halv fyra. Och klockan var tolv. Så hade hela huset för mig själv i flera timmar. Jag åt frukost. Sen kollade jag på Jersey Shore marathon. Insåg att det säkert finns bättre saker att göra, så tog en timmas promenad i det fina vädret. Sen kom jag hem,  tränade lite. Kollade på Jersey Shore igen. Ah, sen tog det inte lång tid in alla kom hem igen.
Ah men ni hör. Seg dag, men det har vart väldigt bra. Jag är så himla exalterad, för imorgon ska vi åka snowboard hela dagen! Marielle har tagit ledigt och allt, äntligen... Tog ett helt lov. Men bättre sent än aldrig.

Jaja, det var allt för idag, puss och kram

Jag igår

En julklapp jag glömt visa. Det ligger ett presentkort där inne. På en 60 min massage. Hallelujaaah

Där jag stod, kunde man riktigt se hur kallt det är. Men kylan kunde inte fångas på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar