lördag 1 januari 2011

Smile

Hej och Gott Nytt År!


Det är en gnutta sorgligt att inte få fira nyår med personerna som gjorde 2010 till det allra bästa! Det har vart ett år med mycket upp och ner i mitt liv, men det har vart amazing! Jag har fått vänner för livet.

Jag avslutade mitt 2010 med att starta upp ett helt nytt liv på andra sidan jordklotet, ett beslut jag aldrig ångrat, även om det vart tufft många gånger. Loving the life, det är allt jag kan säga. Och jag ska göra mitt nyår till det allra bästa. Och vara tacksam för hur bra det här året varit! Och vad mycket jag lärt mig, om andra och inte minst om mig själv.

Jag är helt säker på att 2011 kommer bli ännu bättre!!

Nu ska jag snart äta turkey dinner med världens bästa värdfamilj. Imorgon (för mig) är det 2011. Och jag känner att jag aldrig nånsin vart mer redo att välkomna ett nytt år.

PEACE OOOOUT


Tare lite lugnt i år ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar