söndag 23 januari 2011

Spirit fingers

Hejhej!

Har haft en asbra dag! Gick och la mig typ halv elva igår, somnade på momangen. Klockan ringde halv tio så vaknade utvilad, duschade och fixade mig sen åkte vi till nåt ställe där det var pannkaksfrukost och grejer. Åttondeklassarna på tjejernas skola samlar pengar så dom kan åka till DC i vår.

Efter det åkte vi till stan, utförde lite ärenden. Vid ett åkte vi och kolla på Griz matchen. Det var tjejerna som spelade och det var helt amazing vilken bra match det var! Publiken var helt galen och ah, det var askul! Sånt får man bara se i Amerika. Faktiskt. Det är nåt dom är bra på. Game spirit och grejer.

Efter det åkte vi och hämtade Reka, sen åkte hon och jag och kolla killarnas match i skolan. Dom vann. Stort. Så det var ingen spännande match men men, det var trevligt!
Efter det skjutsade vi hem min fina vän, sen åkte vi och åt med Carl bror och far. Lite segt. Men men, var hungrig som satan, att äta är ju alltid kul!

Kom hem runt halv nio snåret sådär. Bara chillat sen dess. Mår fruktansvärt bra. För sekunden haha. Skönt!
Imorgon ska jag sooova, sen göra läxor, städa rummet, motionera. Riktiga söndagsaktiviteter.

Slänger upp lite bilder!
Pussar och kramar




Dessa flaggor...Vart man än går. Handen på hjärtat, nationalsången och blicken på flaggan...före varenda grej som händer här.  Men det är väl härligt att dom älskar sitt land så mkt! :) Det tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar