lördag 22 januari 2011

"He didn't unbutton your blouse to see a better view of your heart...."

Hejsan

Idag är det fredag. Hur satans skönt är inte det? Imorse var det verkligen tufft att kliva ur sängen, går verkligen på reservenergi. Typ sån där energi kroppen bara använder sig av när den känner att man håller på att avlida för man är så trött.

Skoldagen var helt okej. Efter skolan åkte jag Reka Skyler och River hem till Reka, kollade film. Var hur kul som helst haha :) Så det gjorde min dag,

I bilen på väg försökte Carl min värdpappa snacka mig into att stanna några extra veckor i sommar. Vill ju inte vara otrevlig på nåt vis men FAN vad jag längtar efter att spendera en hel sommar med mina vänner och familj i SVERIGE: Jag älskar livet här, men ska ju bli askul att komma hem såklart, så försökte förklara att det är för dyrt att boka om biljetter och grejer.

Vi köpte pizza på vägen hem. UÄK. Så nu är jag lite småsur. Blir alltid det efter att ha ätit en fettdrypande pizza.
Imorgon ska jag Reka och Skyler på basketball game. Ska bli toppenroligt. I'll bring my camera!
Dock kommer jag inte få sovmorgon för om jag vill ha skjuts till stan måste vi åka ganska tidigt. Detta faktum får mig att vilja gråta och skrika. Ni anar inte hur trött jag är. Sen är jag så jävla trött på att klaga också, men asså...jag upplever ett brutalt stadium av trötthet. Har ni någonsin varit så trötta att ni faktiskt bara vill gråta? Känner verkligen så.

Oh well. Nog om det. Nu ska jag fortsätta kolla på film med la familia. Men får nog kila till sängen snart, deckar any second.

Pussar och kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar