fredag 21 januari 2011

Nobody's fool

Hej och hå

Känns som att jag inte bloggat på år och dagar. Men nu är jag här. Har kommit hem sent senaste dagarna, och vart helt slut så har bara gått och lagt mig.

Vad upp och ner allt går alltså, haha. Men, jag har kommit fram till det är väl sånt som gör livet lite mer spännande händelserikt. Man vet aldrig vad man har att vänta sig. Men hur många gånger under sin livstid kommer man som tjej konstatera att killar 95% av tiden är FUCKING BRAINDEAD?:)

I alla fulla fall. Jag har färgat håret. Lite rött sådär. Gillar det, jättemkt. Bara det att jag har inte fått till en enda bra bild. Men klart ni måste få se, så får slänga upp nåt ändå.

Vad mer. Jag ser fram emot våren. Jag ska åka till Texas med en kompis. Sen ska jag till New Mexico. Sen, förhoppningsvis, till Kalifornia. Underbart. Gud vad jag längtar. Ska bli så himla kul!
Nästa vecka har vi finals i skolan. Slutar tidigare hela veckan tror jag, skönt!

Hade asmycket att säga, men såklart står det helt stilla nu. Jag mår i alla fall bra, man mår bra när man umgås med folk som behandlar en som man ska bli behandlad, när man får skratta och bara ha det bra.
Hoppas ni mår toppen, och GRATTIS (en dag i efterskott!) TOMAS! Oj oj, ska inte ens skriva vad du fyller ;) Hoppas ni ställer till med en riktigt brakfest i helgen.

Okej people, that's all.
Peace


Nyduschat hår, därför det kanske ser lite risigt ut. Också halv sex på morgonen, och ett tappert försök att le. Blev inte så.

1 kommentar:

  1. omfg vilken LÅNGT hår du har fått?????
    bra att allt är bra<3

    SvaraRadera