måndag 17 januari 2011

Sweden kicked ass.

Hej på er

Igår var det lördag, vaknade upp efter en god natts sömn. Lite senare åkte vi in till staden, bowlade och grejer. Jag vann. Skönt. Ville inte åka hemifrån för hade läxor och skit men offrade mig när jag hörde att vi skulle bowla. Och så vann jag. Härligt!

Idag har jag umgåtts med en kompis, trevligt trevligt. Vi kolla film och lite grejer.
Vid halv sju kom Carl och hämtade mig. Väl hemma åt vi alla en smarrig middag och sen bestämde jag mig för att göra läxor, så jag kunde få det ur världen.

Jag är jätteglad, för imorgon ska jag åka till frissan och toppa håret sen färga det! Wiiiiii! Vilken färg det blir får ni se när det är klart! :D
Ska dit runt ett, så ska sova till tolv åtminstonde.

Aja. Det var väl allt tror jag. Eller jag har faktiskt lite mer och säga, men det är mer klagomål och sånt där, och det kan vi ju alla vara utan :)
Glömde säga, jag är ledig imorgon. Nice jag vet.

Puss och kraaam

Här är klockan ungefär halv sex på morgonen.   Det syns.
Finuuurlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar