tisdag 1 februari 2011

eeeeh...

Hej

Haha. Ja. Vad ska man säga. Fail, är väl ett ord som passar bra in. Jag åkte ju iväg på en liten skidtripp idag. Det sög. Ärligt talat. Inte kul.
Ja men ni ser, det är inte ens värt att gå in på detaljer. Men måste nämna lite positiva saker också, eller ja, dom enda positiva sakerna alls med den här dagen: Solsken, och att jag blev hämtad av snygging på snow mobile. HAHA. Dom ba Oh are you injured? I'm like: No I just can't do this. Jag vägrade åka nerför backen, för brant.

HAHA så hämtar dom mig och ger mig skjuts ner. Det var en upplevelse kan jag säga er, han körde jättefort nerför bergen, och jag fick se en helt fantastisk utsikt! Pluspoäng i kanten där.

Jaja. Runt halv nio kom jag hem. Nu sitter jag här och funderar och filosoferar. Ska måla naglarna. Sånt gör mig glad. Imorgon är det skola! Skoj!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar