onsdag 2 februari 2011

Let's not make mountains out of molehills.

Heej!

Haft en toppendag! Nytt schema och allt. Givetvis hade min counselor krånglat till det lite, men så gick inte till nån engelska klass idag för ingen visste vilken klass jag skulle vara i. Men nu vet vi! Och det blev i den klassen jag ville vara, English 3 istället för 2!! Asbra!

Sen har jag Child Education. Ska bli jättekul, läraren verkar bra och allt, och sen blir det nog inte alltför svårt. Och morsa ska man ju bli så småningom så att lära sig lite sånt skadar ju inte ;D

Sen har jag psykologi, jättespännande! Sen har jag även weight training. Typ som att gymma bara. Men fy i helvete vad jobbigt. Den läraren var galen, och han förväntade sig att vi skulle hinna med jättemycket. Reka och jag hann göra 12 reps 45 pounds, vilket är typ 22 kg. Haha fan vad tungt. Vet inte om jag vill stanna i de klassen, så jobbigt att byta om varje dag, och bli svettig haha. Men å andra sidan är det asbra träning. SÅ jag vet inte. Ska gå den här veckan sen får vi se.

Åt lunch med Liam, kuligt!
Efter skolan var jag med grabben nån timma, sen kom Marielle och hämtade mig.
Det är jättekallt här nu, det är så himla fint, för bergstopparna blir helt vita, och sen när solen går ner så blir allt rosa! Hur fint som helst!

Har bara en liten läxa idag, skriva lite om min barndom och grejer, för Child Education. Blir kul, min barndom var världens bästa!

Puss och kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar