torsdag 3 februari 2011

Burn

Hejhej!

Idag är det torsdag. Himla skönt. Early out, slutar två. Mammas födelsedag, grattis!!<3
Älskar mitt nya schema! Så nu är det faktiskt roligt under dom flesta lektioner också, inte bara under lunchen :)

Vad mer...bloggade inte igår. Kom hem runt halv åtta, åt middag sen hade jag massa läxor.
Efter skolan umgicks jag med Liam piam, mycket trevligt.

Vad mer... Min counselor hatar mig. Hon säger nej till vissa saker, säger att jag kan försöka med nån annan men att det är omöjligt, då går jag till nån annan och så får jag min vilja igenom. Då blir hon sur. Så jag försökte boka tid med henne, sa att det var bråttom, i början på veckan typ. Om det är bråttom betyder det att man ska få tid inom en vecka. Men icke.
Skulle se vad det finns för andra alternativ om jag inte ville ha gym, men jag tror jag vill ha det. Måste förlora ett par kilon.

Har en hel del läxor. Är ju i en annan engelska klass, med dom äldre barnen haha, så måste skriva uppsatser och sånt nu. Vet inte riktigt vad jag ska välja för ämne att skriva om....hmm.
Men men. Ska fundera på't.

Puss och kraaaam

1 kommentar:

  1. Tack ska du ha gumman<3 Hoppas terminen blir toppen! Det börjar ju bra! Enjoy life<3 / Puss puss love you most<3!

    SvaraRadera