lördag 5 februari 2011

No promises, no demands

Hejhej!

Idag är det fredag så man kan inte vara annat än lycklig!
Dagen var bra. Efter skolan stannade jag kvar och väntade på Carl.

Kom hem vid fem. Gjorde min läxa i psykologi, såå intressant! Så glad att jag fick ta den klassen.
Just nu sitter vi här och käkar pizza, home made. Apgott. Mycket godare än äckliga pizza hut.

Imorgon ska jag försöka komma iväg lite, till Liams mormor Donna. Hon är underbar, har ju inte träffat min egna mormor på år och dar, så Donna får agera lite mormor. Ni vet, man kommer dit och känner sig som ett litet barn på nytt, man matas med hur mycket god mat som helst, osv osv.
Ska se om jag får sova över där. Skulle vara mysigt!
Men känns som att vissa personer i huset är lite småirriterade, så kan inte fråga nu haha. För gissa vem som får ta skiten då. :)

Den hamna här, mitt i gröten av nån anledning, men men. This is what I look like at the moment..
Vad mer.... Inte mycket. Jag funderar på om jag ska stanna i gym-klassen, och få en riktigt bra workout every day, eller om jag ska byta till Creative writing. Har ingen aning. Måste få lite rådgivning, från the one and only. Mamma.

Sen, så går jag på p-piller, för att kunna kontrollera mitt temperament under veckan före mens. Jag var på väg in i en liten depression, haha helt ärligt, mina pms-problem var enorma. Men nu är det bättre, tack och lov! Enda problemet är att jag har sånt jääävla sug efter godis och mat hela tiden, fruktansvärt jobbigt ju. Aldrig är det perfekt haha... Men, det sista jag vill är att gå upp i vikt, så går omkring här med mitt sötsug.
Men det är väl ungefär det enda jobbiga just nu. Bra det!

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej på dej lilla gumman, det kanske är så att du
    längtar lite efter våra små pratstunder, det gör i allafall jag, men vi får ta igen det så mycket mer när du kommer hem. Huvudsaken är att du mår o har det bra.
    puss o kram i massor.

    SvaraRadera