söndag 6 februari 2011

I always land on my feet

Heej

Hemma igen. I lördags skjutsade Carl mig till Liam, vi var där ett tag, sen skjutsade hans pappa oss till Noodle Express, jag åt lite, sen skjutsade Zacc oss till Granny. Vad skönt att det finns folk som kan skjutsa haha. :)

Kvällen hos Liams mormor var jättemysig. Och vi sov kvar där. Härligt. Men sov ju förjävligt i den där sängen, så idag är jag trött. Frukosten är i alla fall höjdpunkten i det där huset, jättegott!

Runt tolv skjutsade Liams morfar oss hem till Liam igen, sen runt halv tre kom Marielle och hämtade mig. Nu är jag hemma.
Tiden bara flyger iväg såg jag nu. My god. Måste städa mitt rum, sen funderar jag på att jobba på min uppsats i engelska. Funderar. Men blah. Känner inte för't alls. Vi får se. Om jag får en stund över, så ska jag göra det.

Är laddad för en ny vecka. Skönt!

Puss och kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar