tisdag 8 februari 2011

The Power of Persuasion

Hej på er!

Idag är det måndag. Känns tungt haha. Men har haft en riktigt bra dag! Jag bestämde mig för att stanna kvar i weight training. Asbra beslut tycker jag.
Sen är jag så glad att jag är i psykologi. Och child education. Toppen toppen!

Idag efter skolan tog jag bussen hem. Men det är enda dagen i veckan jag gör sånt strunt, hatar att åka buss.
Imorgon ska jag pallra mig iväg till the mall, köpa lite bodylotion till mig själv, sen planera inför Valentine's day. Eller om jag ska göra det på Torsdag. Ska i alla fall hitta världens bästa present.

Sen är jag så himla exciiiiiiited, för på fredag är det skoldans igen! Valentine's Dance. Kommer bli askul!
Ja men gud. Jag är glad. Allt känns bra.

Men samtidigt så har jag en sån där tid just nu when I miss Sweden, så mycket så det gör ont i hjärtat haha, helt ärligt :(
Har det så sjukt jäkla bra här, men fyfan vad skönt det ska bli att komma HEM sen. Så mycket blandade känslor, för kan inte tänka mig att lämna mitt fina Montana och livet här. Men, nånting säger mig att det kommer bli skönt att komma hem. Lite mer än halva tiden har gått. Gaaaaahh! Panik.

Hoppas ni har det bra, varenda en av er!
Love you all

puss och kram
Pilträdet. Everlasting love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar