lördag 12 februari 2011

We will never ever be anything but loud, and really pretty, dirrrty little freaks

Hejhej!

Kommer inte ihåg när jag bloggade senast. Har kommit hem ganska sent vissa dagar, haft läxor och sen stupat i säng.
Veckan var i alla fall mycket bra.

Igår efter skolan åkte jag och Reka hem till henne. Dödade några timmar fram tills klockan blev typ sju, vi började fixa oss sen kom Lauren och hämtade oss. Vi åkte till dansen, dansade bokstavligt talat från halv nio till midnatt. Jesus mariakex vad trött jag var när jag kom hem vid halv ett. Men det var så galet sjukt kul!
När jag kom hem duschade jag och grejer, var ju inte lite svettig.
Kom i säng runt halv två. Planerade att sova till typ tolv åtminstonde, men jag vaknar vid halv tio och kunde inte somna om, även fast jag är trött.

Vaknade efter en hemsk dröm, drömde att det var två dagar kvar tills jag skulle åka hem, och jag hade inte tid att säga hejdå till nån, och allt blev bara panik, och jag grät ögonen ur mig. Vaknade och hade tårar i ögonen. Sorgligt.haha :(

Ligger här i sängen just nu. Funderar på vad jag ska göra med min dag. Tror jag ska försöka pallra mig iväg och köpa nåt fint till en speciell person för alla hjärtans dag. Vet bara inte vad.

Nej nu är jag hungrig.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar