söndag 13 februari 2011

Reach...for...the stars

Hejhej!

Igår åkte vi in till stan runt två, släppte av tjejerna på ett kalas, sen åkte vi till shoppingcentret. Bilen började ryka och koka, så vi blev kvar där lite längre än väntat.
Hittade i alla fall lite presenter till Liam. Blir asbra!

Tjejerna sov över på kalaset, så vi resterande familjen åkte till Poor henry's och åt middag. Trevligt.
När vi kom hem kollade vi film, men jag somnade. Så trött var jag.

Idag är jag jätteglad! Har pratat med mamma, planerat gymnasie-grejer, planerat för mina små resor jag ska göra här i vår. Åå vad bra allt känns!!! :D

Känns som att våren är på ingång här. Redan. Vi har jättefint väder. Ska pallra mig ut på en liten promenad, får ont i huvudet om jag sitter inne hela dagen. Sen ska jag börja pysslandet med kortet till Liam. Hihi.

Kanske bloggar senare om nånitng skoj dyker upp!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar