onsdag 16 februari 2011

Valentine's Day

Åååå, jag hade den mest underbara Alla Hjärtans dag man kan ha!! Kom hem vid tio igår, och trippade på rosa moln!

När jag och Liam kom hem till honom, hade han en liten överraskning på sitt rum. Massa tända ljus, a box of chocolate, 24 rosor, ett kort och godis som det stod I love u på.
Och en ring. Sterling silver, rubiner och två diamanter. Trodde jag skulle börja gråta. Jag tror inte ni fattar hur gulligt det va!

Sen när jag kom hem, fick jag ett jättegulligt skrivet kort från Marielle, ett från Carl, ett från Sydney. Sen fick jag choklad, choklad, choklad och godis som sa You rock. Började nästan kärring-gråta igen. Asså så sjukt glad jag blev.

Somnade med ett leende på läpparna, för att mitt liv är bra härligt just nu.

Okej så detta var från mig till Liam.

Åå, jag blir helt glad när jag ser den här bilden<3<3<3






LOVE YOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar