torsdag 17 februari 2011

Up, up...and away

Hej!

Dagen började riktigt skitigt. Jag var på ett riktigt piss-humör. Måste komma ihåg att äta dom där tabletterna som ska stabilisera ett pms-sinne.
Dagen gick förbi väldigt långsamt, det resulterade i att jag gick till min sjätte lektion när jag skulle gått till min femte. Haha, pinsamt men det var kul, fick mig själv ett gott skratt.

Efter skolan stannade jag kvar och gjorde lite läxor, sen kom Marielle och hämtade mig. Finns inte mycket mer att säga om dagen.
Just nu är jag på jättebra humör! :)

Kan slänga in en liten fundering här när jag ändå håller på. Hur jävla svårt är det att ta en dusch på morgonen? eller på kvällen innan du går och lägger dig? Ta en dusch varje dag, gör din omgivning en tjänst och duscha för faan!
Träffar på minst en person i varje klass som inte har duschat sen tre år tillbaka. Får kväljningar. Kan erkänna att jag är besatt av att duscha. Skulle aldrig gå utanför huset om jag inte duschat. Gillar känslan av att vara fräsch. Förstår inte vad det är folk som väntar så länge att deras hår hänger i stripor och luktar RÖVHÅL. Som tjejen som sitter mitt emot mig i biologin. Jag måste andas genom munnen. För annars skulle jag spy. Kräka henne i ansiktet. Gud vad brutal jag är. Men jag bara förstår inte mig på folk som inte duschar. Tycker det borde vara en lag. Gå aldrig mer en 1 dag utan dusch haha.

Skönt att få avreagera sig lite!! :) Nu ska jag käka middag.
Peace out!

Mmm, ljuvligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar