söndag 20 februari 2011

Hurry up and wait.

Hej people

Igår hade jag en toppendag i skolan!
Efter skolan kom Carl och hämtade mig och Liam, vi åkte hem. Hade en trevlig kväll! Fick dock inte sova tillsammans...haaa haaa.... SÄMST. Det var ju grejen haha. Närrå, inte riktigt men lite ju.
Fick ännu ett skäl att uppskatta Sverige-livet lite mer haha ;D

Idag vaknade vi runt elva, jag åt tre skålar med flingor. Socker socker socker. Mums...
Sen chilla vi lite, jag tog en dusch sen åkte vi in till stan. Det var Liams systers födelsedag, 21 bast, vi åkte och shoppa lite för hon hade presentkort och grejer. Sen åt vi middag.

Nu är jag hemma. Vi satte precis på en film, it's called Salt.
Imorgon är det the Snow ball dance. Det är inte balklänning som dress code men det är fin-klänning typ. Ska bli askul! På måndag ska jag färga håret blont igen. Snälla, skriv en kommentar om ni inte håller med haha. Men tror att jag ska det i alla fall.

Jaja. Nu ska jag kolla filmen! :D

Puss och kram. P.s : Ångest. Måste välja gymnasium(!!!). Boka flygbiljetter till alla destinationer jag ska till i April. Annars är allt utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar