söndag 20 februari 2011

H-h-ej här kommer segertåget

Hej på er!

Igår kväll satt jag upp till kvart över ett på natten och pratade med Carl, min värdpappa, om vapen-lagar här och i Sverige. Intressant ska ni veta, att man inte får ha vapen hemma hur som helst i Sverige, men det får man här.

Jaja, idag vaknade jag runt halv tolv, åt frukost, rester från Noodle express haha, satt fint. Sen slog jag en pling till mi madre, pratade ett bra tag.
Sen chillade jag, spelade lite kort med Syd och Marielle. Nu har jag precis duschat, packat min lilla väska, och ska snart bege mig in till Reka.
Sen kommer Carrie och hämtar oss, så fixar vi oss hemma hos henne, sen sover vi nog där efter dansen. För det var då fan ingen som kände att dom ville hämta mig i stan runt elva...

Tur för dom att jag är en ängel just nu, inga fester eller nånting. För om jag ville, skulle jag lätt kunna vara ute och ränna natten lång känner jag. Men sånt gör jag inte.
Så vi ska dansa rumpan av oss även denna helg, sen ha tjejkväll/natt hos Carrie. Låter ganska bra det tycker jag!!<3 Ska ta bilder också, kors i taket.

Imorgon, måndag, är vi lediga. Det är President's Day. Skönt. Och imorgon ska jag även färga håret. Igen. Hoppas det inte ramlar av. Spännnande.

Nu måste jag packa det sista, sen ska vi åka.
Ha en toppendag imorgon, för er dag är ju över. Min har bara börjat! ;)
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar