tisdag 5 april 2011

Fairytale gone bad

Hej folket

Vilken dag! Har haft en helt underbar dag men just nu ligger jag här och fryser som en apa och skakar som bara den.
Började dagen med en prommis i solskenet före frukost. Efter frukost tog vi cyklarna ner till ett café, drack kaffe ute i solen och hade det superskönt.
Efter det cyklade vi i över en timma, sååå galet fint! När vi kom tillbaka till hotellet, så la jag mig ute i solen. Där stannade jag i tre timmar. Let me tell you this much: Att komma från ett vinterlandskap till ett sommar-paradis...funkar inte. Det går inte. Man lägger sig faaaaan inte ute i solen i tre timmar och steker. Bokstavligen stekt.

Jag har vart till en hel del soliga länder, bränt mig en hel del i mina dagar, MEEN, jag har då aldrig i hela helvetet bränt mig som jag gjorde idag. Har värsta solfrossan och bara skakar och mår illa. Asså det är sjukt. Fråga inte hur dum man kan bli, för att, det låg en liten bris över oss hela tiden, så man kände inte att solen gassade. Livsfarligt. Min stackars kropp hade ju inte sett solljus sen i somras haha :(

Så, värdmormor köpte aloe vera grejer till mig, så får se om allt är bättre imorgon.
Jaja, så kan det gå! :)

Tog massa bilder idag, så slänger in några i det här inlägget, sen ett helt nytt inlägg med bara bilder!
Puss och kram, simma lugnt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar