måndag 4 april 2011

I can be tough, I can be strong, but with you, it's not like that at all..

Heej på er

Om jag minns rätt så bloggade jag imorse. Det regnade tills typ elva. Sen tog vi bilen ner på stan, kollade i lite affärer och grejer. Pratade med mamsen lite också, hon sa att jag lät så avslappnad. Och jag känner mig så avslappnad! Jätteskönt!

När vi kom tillbaka till hotellet så badade tjejerna i poolen utanför, vi andra mer normala lodade på rummet. Vart ganska kallt idag faktiskt, inte vinter-kallt men verkligen inte 26 grader som igår.
Runt tre-snåret drog vi ut på en cykeltur. Jättefiiiint! Tog lite bilder, slänger in dom på en gång!

Vi kom precis tillbaka från att ha ätit middag på en gullig restaurang. God mat, så nu är jag toppennöjd med livet.








Så coolt med snötäckta bergstoppar i sommarvärme.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar