lördag 9 april 2011

The glow that the sun gives, right around sunset, helps me realize, this is just a journey

Yo

Idag har jag umgåtts med Liam hela långa dagen. Kom dit runt halv elva och åkte hem runt halv nio. Mycket bra dag! Pratade med mamma en sväng också, gjorde dagen ännu bättre :)

För längesen, så sa jag till Sydney, min 10åriga värdsyster, att vi måste ha en heldag at the mall some day. Jag var inte fullkomligt seriös. Men hon tog det bokstavligt talat och på fullaste allvar. I flera månader har hon planerat och längtat efter denna dag. Dagen med stort D är här. Imorgon smäller det. Vi hänger på låset, tio i nio. Nio öppnar dom. Stänger tio. SKJUT MIG: Hela dagen är tanken. Inte en chans att jag överlever en hel dag. Så, jag ska försöka få ner tiden till 4-5 timmar, istället för 12. (?!)

I alla fall, fyra timmar i shoppingcentret och två timmar på Target, det kan jag palla. Sen drar jag till Liam.
Men i alla fall, jag ser fram emot att shoppa lite. Ska köpa lite shorts och kjolar inför Texas!! :D Spännande!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar