tisdag 12 april 2011

You be good and don't you miss me. Two more years and you'll be done with school. And I'll be making history like I do.

Heej!

Idag är det måndag!
Jag hade världens bästa helg. Blev sju timmars shopping med Sydney, sen kom Liam och hans mamma och hämtade mig, vi åkte hem en sväng, sen lite senare åkte vi till Noodle Express och köpte käk, sen till Safeway och köpte Ben&Jerrys glass i massor, bananer och chips! Toppenhelg med mina nära och kära!

Kunde dock inte sova inatt, hade allt för mycket tankar som stormade min hjärna, så när jag vaknade imorse var jag obeskrivligt trött. Men tog mig igenom dagen ganska smärtfritt, bara tanken på att jag drar till ett 30 grader varmt Texas imorgon ger mig lite extra energi!

Så, en till skoldag, sen drar jag, (just me), imorgon eftermiddag. Mellanlandar i Denver och sen blir det raka vägen till Austin, Texas. Sjukt kul ska det bli, och jag har precis packat det mesta, och det blev bara massa sommarkläder!! Aaaaah vad kuuul!! Ska dock inte bränna mig den här gången, utan ska jobba till mig den perfekta brännan. Wait for it.

Samtidigt som jag är väldigt exalterad, är jag också sjukt stressad! Har mycket små viktiga grejer jag inte får glömma, massa läxor i matte och psykologi. Ska försöka avklara det mesta på planet. Blir åtminstonde sju timmars flygtid om jag minns rätt.
Sen har jag lite i biologi också men det tar jag hand om när jag kommer hem på måndag! Skulle verkligen vara skönt att bara glömma precis ALLT och bara ha några fantastiska, slappa dagar i värmen. Nu känner jag mig som en 40åring. Men aja, en 17årings liv kan vara proppat med stress också.

Vad mer... Tror det är allt.
Datorn henkar till Texas.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar