torsdag 14 april 2011

The way it should be

Hej på er!

Just nu är jag i Austin, Texas. Kom hit på tisdag kvällen och resan hit gick superbra!
Let me tell you, mitt liv är perfekt just nu. Bor i världens finaste hus, solen skiner och allt är bara så jävla bra. Det är så här livet is supposed to be. Jag vill flytta hit. Till det här kvarteret, sjukt lyxigt och sjukt fint överallt!

Gud, jag tänker inte ens försöka förklara, det är obeskrivligt helt enkelt.
Men igår, käkade vi världens godaste frukost, fixade oss lite och sen åkte vi till Roxi's dotter, och hälsade på hennes bebisar. Underbart, bebisar är det sötaste som finns.
Runt sex-tiden på kvällen åkte vi vidare till San Antonio, för att gå på La Fiesta, jättestor spansk festival! Hur kul som helst, massa musik, trevligt folk och god mat!
Vi kom hem runt midnatt, stupade i säng efter en toppenkväll!

Idag vaknade jag runt nio, trött trött, men gick upp ändå, drack kaffe, hemmagjord double shot cappucino, mumma!
Sen tog jag en timmas promenad runt mitt rika kvarter haha kände mig som en luxuary housewife eller nåt haha!
Kom tillbaka, tog en lång härligt dusch, sen åt vi frukost. Nu chillar vi mest, väntar på att Roxi ska komma tillbaka, hon är hos frisören och fixar håret. Sånt man gör varje dag här, åker till frisören för att tvätta håret typ haha.
Så sitter här med Roxi's man Rick, min värdpappas pappa Wyman, och Roxi's moster Tillie.
I helgen ska jag och Megan, Roxi's dotter, åka och leta balklänning till mig, spännande! Ikväll ska vi ut på stan och frossa Mexikansk mat!

Vill inte åka tillbaka till Montana nånsin. Kanske i sommar när det är varmt. Men annars så vill jag stanna här. Om inte skolan kallade skulle jag lätt spendera resten av mitt år här.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar