lördag 16 april 2011

May you build a ladder to the stars, and climb on every rung.

Hey people

Livet leker fortfarande. Vaknade runt nio, tvingade mig upp, tog en prommis i det soliga vädret. 31 grader varmt här i underbara Austin idag.
Vi åt en toppenfrukost, pannkakor. Sen åkte vi in till stan, kolla på massa turistattraktioner och grejer, kommer inte ihåg ett piss vad dom försökte lära mig om Texas haha, var så himla hungrig och pmsig, så fick koncentrera mig på att inte be dom sluta prata strunt.Aja, var lite kul i alla fall, slänger in bilder imorgon bitti, alldeles för trött just nu!

Vi mötte upp Roxi's dotter Megan, hon är galen, men hur skön som helst. Vi har haft askul idag, hon är lite närmare min ålder (22) än resten av mitt sällskap haha.
Vi promenerade runt lite downtown, kikade i affärer, åt lite väldigt sen lunch. Sen åkte vi till en restaurang, lyssnade på en tjej och en kille som spela och sjöng resten av kvällen. Herregud vad kul vi hade! Skrattade så tårarna rann, helt galet kul! Massa ungar som dansade till musiken, och det avr liksom psycho-kids hahahha asså guuuud vad vi skratta! Filmade några, ska se hur bra det blev, ni ska få se!

I alla fall, sista låten dom spelade var Forever young med Bob Dylan. Sjukt fint.

Vi kom hem runt tio, och nu ska vi alla kolla film. Men är trött så trött, så stannar nog inte uppe så länge till.
Imorgon får vi se vad som händer. Ska försöka sola lite haha, börja om från ruta ett. Smörjer in mig med 50 i solskyddsfaktor faktiskt så no worries.
Sen på kvällen ska jag ut och äta med Megan och hennes vänner. Skoj.

OOOMG, igår kväll, spenderade vi tre timmar i två olika affärer, och vi hitta en balklänning!!! Såååå fin!

Puss och kramen, bilder imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar