söndag 17 april 2011

The Oasis

Hej på er!

Fan, rent ut sagt, vilken underbar dag jag har haft!
Imorse sov jag tills jag vaknade haha, utan väckarklocka dvs. Vi åt superfrukost, sen chillade alla lite så jag tog en prommis i det fina vädret. Pratade lite med mamsen och grejer.
Kom tillbaka, var hungrig som satan så alla åkte till Rudy's, ett BBQ-ställe. Inte ätit så god mat på väldigt länge. Efter det chillade vi lite igen, jag gjorde min biologi-läxa lite snabbt, sen åkte jag och Megan och hennes fina vita svenska Volvo S70 till The Oasis, för att umgås lite och dricka lite gott, färskpressad apelsinjuice. Vi satt där och kollade på solnedgången och pratade i två timmar, fruktansvärt trevligt.

Sen tog vi en sväng med bilen i dessa fina kvarter, kollade på lite hus, mera slottliknande.
Nu är vi hemma, och eftersom att vi åt lunch så sent så ska vi laga en liten lätt middag ikväll, blir lite mexikansk plockmat och hemmagjorda Margaritas för dom som är över 21. Alla utom jag. Asså löjligaste lagen världen nånsin skådat, let me tell you. 21 år.
Aja, ser fram emot lite kryddigt mexikanskt!!!! Såå gott!

Slänger upp lite bilder från kvällen!
puss och kram





Utanför huset. My god.

Fortfarande utanför huset. Solnedgång. Finaste jag sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar