söndag 24 april 2011

Straight to hell, amen

Hej!

Nu har jag inte bloggat på typ en hel vecka. Kom hem från Texas i måndags. Både planet från texas till colorado, och från colorado till montana var försenade. Men tillslut kom jag hem.
Hade en helt fantastisk vecka och jag saknar dom allihopa så himla mycket!

Skolveckan gick bra! I fredags efter skolan tog jag bussen hem till Liam, som vart sjuk hela veckan. Igår, lördag, hjälpte jag Liam och dom att flytta. Sen på kvällen gick vi och min värdfamilj på circus! Helt okej. Sen skjutsade vi hem Liam, och sen åkte vi hem.

Idag, är det påsk. Blev tvingad ur sängen at 8.15, för att åka till kyrkan...(?).... Nu är det ju såhär, att jag är den mest oreligiösa människan som bor på denna planet. Men, det är meningen att man ska hänga på värdfamlijens traditioner, så vad gör man inte. Dock så har dom sagt att dom inte är religiösa. Men tydligen lite. Jaja :) Ny erfarenhet....my ass.

Ikväll blir det middag här hemma, med Carls bror. Annars så blir nog den resterande dagen ganske händelselös. Men slänger upp lite bilder från Texas senare!

puss och kramen, Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar