fredag 27 maj 2011

Final countdown

Känns som det inte var så himla längesen jag skrev den där överskriften. I mitten av juni, precis innan jag åkte från Sverige. Nu skriver jag den igen, slutet på maj, precis innan jag åker från USA. Kan ni tänka er vad fort tiden har gått? Nästan ett helt år, som bara svischade förbi.

Och jag måste vara helt ärlig... just nu är allting bara helt jävla skit asjobbigt. Så mycket blandade känslor, precis som innan jag lämnade Sverige. Jag längtar sååå till att få komma hem igen. Träffa alla underbara vänner och få bo med min älskade familj igen. Sen är det ju livet här också, som jag helt enkelt bara måste släppa. Men jag kommer tillbaka.

Har inte bloggat på ett tag, men har verkligen inget speciellt att skriva om och har bara inte haft lust alls.
Här i USA är det nu Memorial day, vad det nu innebär vet ingen, men hur som helst så är vi lediga imorgon, fredag, och även måndag nästa vecka, så det blir en lång skön helg.

Imorgon ska jag på konsert med Liam, ska bli hur kul som helst! Sen på lördag åker jag och de resterande damerna i familjen till Spokane. Jag och Sydney ska shoppa tydligen medan Marielle och Cammie är på lydnadstävling. Blir säkert bra. Även fast jag bara vill vara hemma med mitt hjärta. Men men.

Nu ska jag umgås lite med familjen där uppe, sen hoppar jag i säng. Är helt sjukligt trött, hoppas verkligen att få sova ut imorgon.
Datorn följer med till Spokane, så ska definitivt blogga där :)

puss och kram mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar