lördag 28 maj 2011

Modest Mouse

Hejhej

Igår skjutsade Marielle mig till Liam runt halv elva. Vi hängde lite hemma bara, spela tv-spel och grejer haha. Sen åkte vi till Noodle Express med hans pappa, åt lite lunch, smarrigt.
När vi kom hem igen, duschade vi och grejer, fixade mig, och sen drog vi till donken, köpte middag, och sen åkte vi till konserten.

Det var huuur bra som helst och jag är såå glad att vi fick chansen att gå, trots dom dyra biljetterna. Hade en toppenkväll!
Vi kom hem runt halv tolv, men gick inte och la oss förrän runt ett. Vid tio i fem imorse kom Marielle och tjejerna och hämtade mig, så åkte vi till Spokane, för lydnadstävling med hundarna. Satan i gatan vad trött jag var/är. Helt slut.

Just nu ligger jag på hotellrummet, åtminstonde är rummet asfint. Men önskar att jag var hemma i Missoula.

Hur som helst, tog lite bilder igår men kan inte ladda upp dom förrän på söndag kväll eller måndag.

Puss och kraaaam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar