måndag 30 maj 2011

The world at large

Hejhej

Idag mår jag bra, sov genom hela natten utan att vakna upp. När jag väl vaknade runt halv elva, kilade jag ut på en liten promenad, sen när jag kom hem åt jag lunch, istället för frukost. Sen har jag mest chillat, duschat och lite sånt. Ikväll ska jag på Birthday party, min kära vän fyller 18. Ska bli superduper kul!

Men som vanligt så är det jag som måste anpassa mig efter folket som kan skjutsa mig, så kommer komma till stan runt 4, och det börjar runt 5. Men, kom på att det gör inget för Liam's pappa bor i samma kvarter, och jag fick honom att åka dit och spendera sin dag, så kan vara med honom tills partajet börjar. :)

Min värdfamilj ska på middag ikväll, och snäll som jag är tyckte jag inte att dom skulle behöva åka från middan tidigare eller nåt bara för att hämta mig all the way inne i stan. Så sover hos min värdpappas bror istället. Då kan han skjutsa mig till skolan imorgon, så slipper jag ta bussen. Win-win för alla inblandade :)

Jag har sju skoldagar kvar. Känns som jättemkt. Men det är det inte. Så ska passa på att njuta nu dom sista dagarna av mitt underbara highschool!

Ska slänga upp lite bilder också! Snart
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar