tisdag 7 september 2010

"Do u miss him?" "Every day..."

Idag sov jag till tio, gick ut och gick, kom hem och åt frukost och läste lite i boken som vi ska läsa i engelskan. Sen fortsatte jag med matte-läxan från i torsdags haha... Sen åkte vi till ett ridhus med tre av hästarna, jag fick rida Racket den här gången, en tre-åring som blivit riden ungefär 10 gånger. Det märktes att han inte var så gammal men det var kul!

Dock, så var det två småtjejer som också var där när vi var där. En av dom hade en häst som typ stegra och småbråka lite. Ungen var väl 9 bast tror jag. I alla fall, det var den mest brutala ungjävel jag sett i hela mitt liv!! Hennes mamma försökte visa henne hur hon skulle göra, men sen när inget funkade, då ba får hon ett totalt utbrott, och skriker som fan! Shit jag ville ba dra ner henne från häststackarn och ge henne en omgång.
"I HAATE you you're stupid horse! I HATE YOU! I'm gonna fuuucking kill you! I'm gonna kill you!!!!"
Asså jag skojar inte, riktig psykopatunge. Sen hoppa hon av hästen och börja slå honom. Men sen sa en annan mamma till henne. Som tur var.
Sen har jag konstaterat att en heel del amerikanska mammor önskar och vill att deras småtjejer ska älska hästar och ridning, men i själva verket är det inte riktigt så...

Sen efter det åkte vi hem, klockan hade hunnit bli runt fyra, jag var hungrig som en varg, asjobbigt... Åt lite, sen fortsatte jag med matteläxa nr fucking 2 :) När den var klar, 4 timmar senare, åt jag middag och gjorde läxan i Modern World History, vilket är lite roligare men ändååå...

Nej, that's it! Nu måste jag skynda till sängen! Massa kramar

2 kommentarer:

  1. Älskar att läsa om dina dagar och vardag<3 Du är sååå modig o duktig!! puss o kram

    SvaraRadera
  2. Förutom alla läxor verkar det som om du trivs väldigt bra.......
    Du får uppleva mycket grejer, se bara till att du inte trivs allt för bra over there, så du får för dig att stanna längre. Njut nu sen ska du hem ;) hehehe
    Älskar dig mosters <3 :a kramiz

    SvaraRadera