lördag 11 september 2010

Find the freedom in the music

Nämen hallå!

Igår hann jag inte alls blogga. Jag slutade två, Marielle kom och hämtade mig, vi åkte hem, jag hann göra klar biologi-läxan, sen åkte vi till nåt ställe där det var en banquet. Bankett? Och live auction, med olika saker och resor som privatpersoner och företag donerat, i syfte till att bring in som money för vilda djur, det var nån organisation. Man fick tre rätters middag och allting, det var väldigt trevligt faktiskt!
Dock blev det lite sent, vi kom hem vid halv tolv. Faktumet att man ska upp om fem timmar när man sitter i bilen på vägen hem, det svider.
Meen, underbara Carl sa att han kunde skjutsa mig till skolan, så fick sova lite längre i alla fall. Mycket skönt.

Idag, hade jag ett engelskaprov, i Literary terms. I did pretty well tycker jag, För att vara svensk liksom. För det var fan inga lätta ord.
Annars flöt dagen på väldigt bra. Jag har nämnt honom tidigare, "personliga kartan". Jag döper om honom: "stalker". Han väntar vid mitt skåp när jag kommer, han väntar utanför varje klassrum när lektionen är över. När det är lunch står han vid mitt skåp igen. Han tjatar och vill badly att jag ska komma till alla hans football games. JAG DÖR HELLRE
Jag pratar inte med honom. Och är allmänt irriterad. Så att han ska fatta grejen. Men nej. Så idag blev jag desperat, jag tänkte att jag dränker mig hellre i toan än att äta lunch med honom. Så jag åt med Caymi och Sikwoya istället, och så berätta jag för dom att han typ pisses me off. Sen kommer han och sätter sig vid oss. Asså vad i helvete???!! Och Sikwoya is like: do you like her? han: yes, why? men där ville man ju bara dö. hon ba: cause i can tell. really.

Asså jag vet, vilket fjortisinlägg, men trösta er med att det här är mitt största problem för stunden, så i förhållande till annat är det kanske ett ganska litet problem.
Jag kommer gå insane! haha, men sen visar det sig att Sikwoya sagt till honom att han skrämmer mig, vilket iofs är sant. Så han börjar smsa och blaaablaaablaaa. FUCK OOOFFFF YOUU IDIOOOOT

SEN, var det en kille som ville äta lunch på Subway igår, men jag sa att jag inte kunde, då säger han att jag dissar, sen blev han arg (självförtroendet fick sig en törn) och bad mig dra åt helvete. En senior liksom, 18 bast, hur mogen??
Men idag var allt bra igen tydligen, han vill att jag ska komma till hans football game imorgon också. Forget it.
Alla killar här kan bara dra åt helvete :)


Efter skolan idag så hämtade Marielle mig, vi åkte och köpte gyros, och sen lämna vi in bilen för att den skulle kollas upp lite..haha :)
Gud vad jag skriver dåligt idag. Jag antar att jag är övertrött.
Iaf, efter bilgrejen åkte vi och köpte riding boots till mig, sen vidare till Bayern Brewing, för att fira lite German stuff. Jag fick träffa Carls pappa, som är från Tyskland, därav var vi med på den här tillställningen, hans äldsta dotter och hennes bästa kompis, och hans bror. Häromdagen så berättade Carl om sin pappa, att han är en väldigt omtyckt man. He sure is. Han var otrolig. Det var så lätt att prata med honom, nånting med honom gjorde mig väldigt harmonisk haha :D 
Men det var i alla fall väldigt trevligt det också.
Innan vi åkte hem köpte vi glass på Big Dipper.

Nu får jag börja på nytt inlägg, puss och kram

1 kommentar:

  1. Hahahah...big problems ;)jobbiga killar, suck.. kul att göra lite grejer :) ha en skön helg! puss o kram <3<3

    SvaraRadera