onsdag 13 oktober 2010

Growing old is mandatory. Growing up is optional.

Hej

Ja, då sitter jag här igen. Denna tisdag har vart helt okej. Men det är liksom inte good enough. Jag vill inte att majoriteten av mina dagar ska vara "helt okej". Vafan liksom. Hur tråkigt är inte det. Jag kom inte hit för att ha helt okej dagar. Jag måste verkligen make a change. Till nästa termin ska jag pissa på mitt nuvarande schema och hitta roligare ämnen att ta :) Så är det med den saken.

Sen ska jag hitta roliga människor. Vad det nu innebär. Det visar sig.
Aja, hur som helst. Som sagt, dagen var okej. Inte mer än så. Hör och häpna så var idrotten det roligaste idag, mycket ovanligt kan jag säga. Vi körde Catch the flag, inomhus, tack och lov. Askul. Fast jag och Sam krockade, han flög in i väggen, så lossnar det en stor trägrej som ramlar ner och rispar hela mitt ben. Nice. Men ah, det kunde vi ju skratta åt hela dagen i alla fall.

Efter idrotten fick jag dock huvudvärk, som höll i sig heeela dagen och bara blev värre. Så sista lektionen lutade det mer åt migränhållet.
Efter skolan var jag med Liam ett tag, vi var kvar på skolan, han hade ju alla dessa tjejer att prata med... haha, skoja, ska inte vara sådär. Men det är sant dock. Av nån anledning är han alltid omringad av tjejer. Meeen vem bryr sig. "Inte jag" ;D

Träffade Kaylyn, vi konstaterade båda två att killar...är killar. Trash.
Jag och Liam hade vattenkrig, det var mycket kul :) Sen hämtade Marielle mig, vi åkte till DQ köpte en moolatte. Jag har inte riktigt konstaterat vad den består av. Det är kaffe, typ chokladglass, grädde och chokladsås. Säkert nåt mer. Oerhört gott och man är mätt i flera timmar efteråt. Toppen haha ;)

Tjejerna hade hopprep idag, gjorde läxan medans jag väntade på dom. Nu är vi hemma, ska strax äta. Sen borde jag börja med projektet i World HIstory, för jag vet att på torsdag kommer jag gråta för att jag inte börjat med det, och på fredag ska det in. Snacka om att en sten kommer störta ner från mina axlar när det där är klart.
Vi får se hur jag gör. Jag undrar vad som händer om man inte gör det alls. Liksom, man kan ju inte gå IG för hela ämnet. Måste bara vara för den delen. Nej, det är hur som helst ingen bra idé haha å...

Jaja, det var allt för stunden, puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar