torsdag 14 oktober 2010

You can fool some people, some of the time. But you can't fool mom.

Hej

Jag ska säga er att det är otroligt att jag bloggar idag. För jag har egentligen alldeles för mycket att göra men vet ni vad för känsla som infunnit sig hos mig: JAG ORKAR INTE, fuck it.
Så jävla trött på läxor :) Så jag gjorde bara biologin och matten, är inte det bra ändå? World History, hej IG.

Dagen har vart helt fucking okej idag igen. Efter skolan var jag med Liam. Vi var kvar i stan, eller vad man säger ett tag, sen tog vi bussen hem till honom. Zacc var där, kul. Och två av hans systers kompisar, dom var as-schysta. Vad jag har tänkt på här är att folk verkligen är såhär: OMG Liam, your girlfriend is gorgeous! Han ba haha thanks. "Yeah, she's absolutely gorgeous!"
Men hallå, jag står bredvid dig, säg det till mig istället? :D Folk i skolan gör så också, ba EY Liam your girlfriend is gorgeous. Asså är jag nån jävla sak eller :)
Men en av tjejerna sa det till mig, för jag bara klampa in i huset utan Liam idag för han var för seg, och så var hon där inne haha, och så presenterade jag mig som Liam girlfriend haha hon ba NO...WAY! Oh my fucking god, your beautiful!
Blir så glad! :D

Aja, hur som helst. Vi hade jätteroligt idag, det behövdes verkligen! Gjorde min matteläxa där också, nöjd. Trodde aldrig jag skulle bli klar.
Carl kom och hämtade mig vid sju, vi kom hem runt halv åtta. Åt, och nu sitter jag här. Äckligt trött och ont i magen för jag inte börjat med world history skiten. Och ont i magen för att jag inte kommer börja med det heller.

Nu fråga Marielle om jag gjort mina läxor. Det hade jag haha :D Om jag är klar med world history skiten. Jaa tack, jag behövde påminnas.  Men det ska in på fredag, hon tycker alltid jag väntar till sista minuten haha.... Jaja. Får väl gå och lägga mig istället men jag kommer uppenbarligen inte göra några fler läxor idag, hopplöst ju när man är trött.
Låt mig bara slänga in betygsrapporten man fick hemskickad så ens päron kan granska en:

  • Spanish 2: A
  • English 2: A
  • PE: B
  • Biology: A
  • Native American History: A
  • Algebra: B+
  • Modern World History(DÖ): B
Term Qp1: Outstanding progress this term.

Det var allt för mig, hörs imorgon, efter yogan ;D
puss och kram

1 kommentar: